فروش ظروف یکبارمصرف گیاهی

فروش ظروف یکبارمصرف گیاهی تجزیه پذیر برای صادرات بازرگانی یوتابمهر

فروش ظروف یکبارمصرف گیاهی تجزیه پذیر برای صادرات بازرگانی یوتابمهر طی چه مراحلی انجام می پذیرد؟ انواع ظروف یکبارمصرف تجزیه پذیر به چند دسته تقسیم می شوند؟ ویژگی های ظروف یکبارمصرف گیاهی چیست؟ برای مشاهده پاسخ سوالات مطرحی و کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول با ما همراه باشید.
فروش ظروف یکبارمصرف گیاهی
فروش ظروف یکبارمصرف گیاهی

انواع ظروف یکبارمصرف تجزیه پذیر

ظروف یکبارمصرف تجزیه پذیر طی 100 روز مجددا به طبیعت باز میگردند و به خاک تبدیل می شوند.این ظروف در حال حاضر در 25 مدا درب دار و بدون در تولید می شوند. لازم به ذکر است ظروف یکبار مصرف گیاهی در مقابل آب و روغن و حرارت از مقاومت بالایی برخوردارند و به راحتی تخریب نمی شوند.قیمت این محصول در مقایسه با ظروف یکبارمصرف پلاستیکی با توجه به کارایی به صرفه تر می باشد. به جرات می توان گفت شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر اولین  تولید کننده این محصول در ایران و خاورمیانه است. این محصول با کیفیت و با قیمت عالی را از ما بخواهید.

ویژگی های ظروف یکبارمصرف گیاهی

یکی از مهمترین ویژگی های ظروف یکبارمصرف گیاهی این است که از مقاومت بالایی برخوردارند بطوری که این ظروف را می توان در فر و مایکروفر و… قرار داد و بدون هیچ گونه آسیب پذیری به طبخ و گرم کردن غذای شما می پردازند. نفوذ پذیری آب و روغن در این محصول امکان پذیر نیست. در واقع می توان گفت این ظروف قابل شستشو هستند و چند بار مصرف اند.

نحوه سفارش ظروف یکبارمصرف

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع ظروف یکبار مصرف گیاهی و کود کمپوست نیشکر و کنسانتره  و ذرت علوفه سبز مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند. شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش و خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.
  تلفن دفتر فروش:
برای تماس با تلفن دفتر فروش کلیک نمایید.
مدیر فروش :
مهندس تندیس
+989166469640
دیگر وبسایت ها:
www.khorakdamiran,ir
www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تیم فروش