کود ورمی کمپوست نیشکر

کود ورمی کمپوست نیشکر برای کشاورزی و گیاهان گلخانه ای

کود ورمی کمپوست نیشکر برای کشاورزی و گیاهان گلخانه ای را چگونه تهیه کنیم؟ کود کمپوست نیشکر برای رشد گیاهان چه اهمیتی دارد؟ مزایا استفاده از کمپوست نیشکر چیست؟ جهت اطلاع از پاسخ سوالات مطرحی و نحوه سفارش این محصول به قیمت عمده تا پایان این مقاله را مطالعه نمایید.
کود ورمی کمپوست نیشکر
کود ورمی کمپوست نیشکر

تاثیر کود کمپوست نیشکر برای رشد گیاهان

کود کمپوست داراي قابلیت نگهداري آب زیاد بوده و با ممانعت کردن از خشک شدگی خاك، نیاز آبی گیاه را کاهش میدهد و خاك اطراف ریشه گیاه را همواره مرطوب نگاه می دارد. استفاده از کمپوست میزان مواد آلی خاك را افزایش میدهد و تبـادلات اکـسیژن، آب و موادمغـذي مـورد اسـتفاده ریشه گیاه را ارتقاء میبخشد. همچنین تبادلات کاتیونهاي خاك را افـزایش خواهد داد و میـزان ظرفیـت تبـادل کـاتیونی خاك را بهبود میبخشد که در نهایت در اختیار ریشه گیاهان قرار میدهد و افزایش عناصر “ماکرو” و “میکرو” درون خاك می شود.

مزایای استفاده از کمپوست نیشکر

در استان خوزستان با اجراء طرح توسعه نیشکر و همزمان با فعالیت کارخانه های شکر، مقادیر زیادی از ملاس، فیلتر کیک و باگاس تولیدی کارخانه ها به همراه برگ و سرشاخه نیشکر میتواند در نتیجه فعالیتهای میکروبی به راحتی به کمپوست تبدیل شود. به عنوان کود کمپوست آلی زیست محیطی با بهره وری بسیار مطلوب مورد استفاده قرار می گیرد. ماده آلی تولیدی به دلیل داشتن بافت سبک املاح و ترکیبات ضروری مورد نیاز گیاهان مختلف، ضمن اینکه فیزیک خاک را اصلاح کرده و مناسب رشد و گسترش ریشه گیاه می کند، باعث جذب رطوبت و ایجاد شرایط بهتر اطراف ریشه میشود . عناصر شاخص کود آلی بیولوژیک تولید شده از باگاس نیشکر عبارتند از : آهن، منگنز، روی، مس، ازت، فسفر، پتاس، کربن آلی، موادآلی و سایر عناصر مفید و مورد نیاز رشد انواع گیاهان می باشد . با استفاده از کمپوست، خاصیت فیزیکی ترد و منافذ عبوری هوای بسیار در خاک ایجاد میشود. موجب اکسیژن رسانی به ریشه گیاه و افزایش نفوذ پذیری خاک میشود.

نحوه سفارش کود کمپوست نیشکر

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع کود کمپوست و غذای ماهیان و کاه کیسه وکنسانتره  مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند. شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش انواع کود کمپوست نیشکر مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.
  تلفن دفتر فروش:
برای تماس با تلفن دفتر فروش کلیک نمایید.
مدیر فروش :
مهندس تندیس
+989166404026
دیگر وبسایت ها:
www.khorakdamiran,ir
www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تیم فروش