عرضه ظروف یکبارمصرف گیاهی

عرضه ظروف یکبارمصرف گیاهی تولید شده از کاه نیشکر سال1402

عرضه ظروف یکبارمصرف گیاهی تولید شده از کاه نیشکر سال1401 توسط کدام بازرگانی انجام میشود؟ انواع ظروف یکبار مصرف گیاهی را از کجا تهیه کنیم؟ ظروف گیاهی تجزیه پذیر طی چه مدت زمانی به طبیعت باز میگردند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول با ما همراه باشید.

عرضه ظروف یکبارمصرف گیاهی

انواع ظروف یکبار مصرف گیاهی

انواع ظروف یکبار مصرف گیاهی از جمله محصولاتی هستند که به تازگی و با توجه به برخورداری از ویژگی‌های خاص همچون عدم آسیب به سلامت انسان و محیط زیست، بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته‌اند. امروزه ظروف یک‌بار مصرف پلاستیکی  تولید میشوند که با ترکیبات شیمیایی برای انسان بسیار خطرآفرین بوده و آسیب‌هایی را نیز به طبیعت وارد می‌کنند.

ظروف گیاهی تجزیه پذیر

ظروف یکبار مصرف تجزیه پذیر هستند و طی مدت زمان ۱۰۰ روز به کود و خاک تبدیل می شوند.
بسیاری از شرکت های تولیدکننده ظروف یکبار مصرف ادعا می کنند که محصولات آنها کمپوست پذیر است ولی حقیقت این است که این ادعاها در اکثر موارد در حد یک شعار تبلیغاتی است.
اما بازرگانی یوتابمهر اولین ظروف قابل کمپوست واقعی در کشور را تولید کرده است.
ظروف یکبار مصرف قابل کمپوست محصولاتی هستند که در مدت کمتر از ۱۰۰ روز در خاک و بدون دخالت انسان تجزیه شده و تبدیل به کمپوست می شوند.
کمپوست حاصل از تجزیه این محصولات علاوه بر اینکه به محیط زیست صدمه ای وارد نمی کنند، به عنوان ماده مغذی طبیعی برای رشد بهتر گیاهان نیز کاربرد دارند.

نحوه سفارش ظروف گیاهی

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع ظروف یکبار مصرف گیاهی و کود کمپوست نیشکر و کنسانتره  مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش و خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش:در صفحه اول سایت

موبایل :

09166404026

09166469640

www.khorakdamiran,ir

www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تیم فروش