کود کمپوست نیشکر

کود کمپوست نیشکر

تولید کود کمپوست غنی شده با استفاده از باگاس نیشکر چگونه است؟ قیمت کود کمپوست چقدر است؟ میزان استفاده از کود کمپوست چگونه تعیین می شود؟

برای دریافت پاسخ سوالات فوق تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

تولید کود کمپوست

قیمت کود کمپوست

به طور کلی درتولید کود کمپوست همانند هر محصول دیگر عوامل متعددی دخیل خواهد بود. تولید کننده موفق با ایجاد ساز و کارهای متعدد سعی بر آن است که کودی تولید نماید که ضمن داشتن کیفیت مطلوب از قیمت تمام شده بازار پسندی برخوردار باشد. قیمت کود کمپوست نیز متشکل از فرآیندهای متعددی است که شامل مواد اولیه، هزینه های کارگری و به عمل آوری، ماشین آلات و … می شود. برای خرید سایر محصولات کشاورزی ازقبیل انواع ذرت ، یونجه ، شبدر ، جو و … با همکاران ما در واحد فروش ارتباط بگیرید.

میزان استفاده از کود کمپوست

 

  • برای درخت انار ۳ تا ۵ کیلوگرم مصرف می گردد.
  • مرکبات بین ۴ تا ۵ کیلوگرم مصرف گردد.
  • برای درختان بین ۲ تا ۵ ساله مصرف ۲ کیلوگرم توصیه می گردد.
  • برای سایر درختان میوه بین ۲ تا ۳ کیلوگرم برای هر درخت پیشنهاد می گردد.

 

میزان مصرف کود کمپوست در باغات و به ویژه در باغات پسته، انگور، مرکبات، انار و سیب صورت می گیرد. از آنجا که مصرف این کود برای کلیه محصولات باغی مفید و باعث افزایش کمی و کیفی محصول می گردد، بدین جهت برای درخت پسته با سن بیشتر از ۷ سال مقدار ۵ تا ۷ کیلوگرم برای هر درخت مصرف می شود.

نحوه سفارش انواع کود کمپوست

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع کود کمپوست نیشکر مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش انواع کود کمپوست نیشکر مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش :

برای تماس با تلفن دفتر فروش روی تصویر بالا کلیک نمایید.

مدیر فروش :

مهندس تندیس

+989166404026


www.khorakdamiran,ir

www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تیم فروش