فروش ذرت علوفه پردانه

فروش ذرت علوفه پردانه سیلاژ شده در خوزستان

فروش ذرت علوفه پردانه سیلاژ شده در خوزستان از چه زمانی آغاز می گردد؟ ذرت علوفه تخمیری چگونه تولید می شود؟ ذرت علوفه به چه شکلی عرضه می شود؟

آنچه در این مقاله خواهیم خواند..

  • تولید ذرت علوفه تخمیری
  • عرضه ذرت علوفه ای
  • نحوه سفارش و خرید ذرت علوفه ای

فروش ذرت علوفه پردانه

نحوه تولید ذرت علوفه تخمیری

ذرت علوفه به دو شکل فله ای سبز و کیسه ای در بازار خوراک دام موجود می باشد. پس از این که ذرت علوفه کشت شده توسط دستگاه های مخصوص برداشت شد وارد انبار های سیلو می گردد تا مراحل مختص بخود را طی کند. این محصول را چندین روز در این انبار ها نگهداری می کنند تا بوسیله گازی که از خود تولید می کنند حالت تخمیری پیدا کنند.در پایان وارد مرحله کیسه شدن می شوند.

فروش ذرت علوفه پردانه

عرضه ذرت علوفه

همانطور که در مطالب قبل گفته شد ذرت عوفه به دو شکل عرضه می شود. در این قسمت به نحوه عرضه ذرت علوفه تخمیری می پردازیم. پس ز تخمیر شدن ذرت علوفه بوسیله دستگاه های مخصوص در کیسه های سه لایه هواگیری و بسته بندی می شوند.وزن این کیسه ها معمولا بین 30 تا 35 کیلوگرم می باشد. لازم به ذکر است که کیسه کاملا وکیوم می باشند و تا ماه ها می توان آن ها  را انبار کرد.

سفارش و خرید ذرت علوفه

خرید ذرت علوفه خوزستان بصورن عمده سال 1401 توسط شرکت بازرگانی ما بصورت گسترده امکان پذیر است. لذا تجار و دامداران گرامی جهت سفارش ذرت علوفه ، جو دامی ، جو خارجی و کاه کلش گندم ، تفاله چغندر  ومرکز خرید یونجه ارزان و انواع غذای ماهی با تیم فروش ما تماس بگیرید. جهت استعلام قیمت روزانه به کانال تلگرامی شرکت ملحق شوید و از محصولات ما دیدن نمایید.

 

تلفن دفتر فروش:

برای تماس با تلفن دفتر فروش کلیک نمایید.

 

مدیر فروش :

مهندس تندیس +989166404026

فروش شبدر تازه مناسب برای خوراک دام سال 1402

خوراک دام پایه نیشکر ملاس دار مناسب انواع دام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تیم فروش