سایت فروش شلتوک

سایت فروش شلتوک امسال بصورت عمده با قیمت ارزان

سایت فروش شلتوک امسال بصورت عمده با قیمت ارزان  متعلق به شرکت بازرگانی یوتابمهر تندیس می باشد که تجار و مشتریان گرامی هر ساله می توانند از این طریق سفارشات خود را به راحتی ثبت نمایند.

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

  • نرخ فروش شلتوک در سال 1401
  • نحوه ی خرید شلتوک برنج از وبسایت چگونه است؟

نرخ خرید شلتوک امسال

سایت فروش شلتوک برنج شرکت یوتابمهر تندیس را بعنوان بهترین و معتبرترین منبع استعلام قیمت این محصولات می توان در نظر گرفت. از انجاییکه قیمت این محصول استراتژیک در ایران و بسیاری از کشور ها از نوسانات زیادی برخوردار است. لذا در فصول مختلف سال با توجه به عرضه و تقاضا قیمت این محصول نیز تغییر خواهد کرد. که در فصل برداشت نمودار قیمت ها نسبت به دیگر فصول کاهشی می باشد.

فصل برداشت بهتررین زمان برای خرید عمده این محصول محسوب میگردد. که در استان خوزستان فصل پاییز در ماه های ابان و اذر برداشت شلتوک برنج انجام می گردد.

قیمت شلتوک علاوه بر عرضه و تقاضا به کیفیت آن نیز بستگی دارد که مسلما هر چقدر کیفیت آن بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

موارد و نکات زیادی وجود دارد که هنگام خرید شلتوک بایستی مورد توجه قرار داد که در زیر برخی از انها را مورد بررسی قرار می دهیم :

  1. خلوص شلتوک ( درصد ناخاصی یا دانه های غریبه)
  2. محل کاشت ( اب و هوای منطقه کشت)
  3. نوع یا نژاد شلتوک( نجفی ، عنبربو ، چمپا و …)

نحوه خرید شلتوک از وبسایت چگونه است؟

سایت فروش شلتوک

شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر تندیس جهت عرضه انواع شلتوک از طریق سایت فروش شلتوک امسال و سال های اینده با قیمت عمده به دست تجار و مشتریان این محصول مهم اقدام نموده است.

لذا جهت خرید و ثبت سفارش انواع شلتوک برنج ، انواع تفاله چغندرخشک و نم دار و ذرت دانه و … می توانید با تیم فروش شرکت تماس بگیرید و یا با عضویت در کانال تلگرام شرکت از قیمت همه محصولات اطلاع پیدا کنید.

 

 تلفن دفتر فروش:

برای تماس با تلفن دفتر فروش کلیک نمایید.

مدیر فروش :

مهندس تندیس
+989166404026
دیگر وبسایت ها:
www.khorakdamiran,ir

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تیم فروش