قیمت عرضه تفاله چغندر

قیمت عرضه تفاله چغندر برای تغذیه خوراک دام سال1402

قیمت عرضه تفاله چغندر برای تغذیه خوراک دام سال 1402 چقدر تعیین شده است؟ مزایا تفاله جغندر برای خوراک دام چیست؟ انواع تفاله چغندر به چه صورت در بازار عرضه می شود؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول و قیمت روز تا پایان این مقاله را مطالعه نمایید.

قیمت عرضه تفاله چغندر
قیمت عرضه تفاله چغندر

مزایا تفاله چغندر برای خوراک دام

این محصول ازنظر مقدار انرژی همانند جو است ولی از نظر پروتئین در سطح متوسط یا کم می‌باشد.  الیاف قابل هضم تفاله چغندرقند نظیر سلولز از مزایای خوب آن برای نشخوارکنندگان می‌باشد. این الیاف موجب پایداری و ثبات در محیط شکمبه خواهد شد. درصورت استفاده از تفاله خشک چغندر برای اسب، بهتر است که خیسانده شود. با وجود اینکه میزان نشاسته و فسفر این محصول پایین است اما میزان قند آن بالاست. یکی از خصوصیات تفاله خشک چغندرقند جذب بالای مایع است، از آنجا که هنگام تولید سیلو بخشی از مواد مغذی آن به شکل مایع از آن خارج می‌شود، با اضافه کردن تفاله چغندر می‌توان از تلف شدن آن پیشگیری کرد.

انواع تفاله چغندر

تفاله چغندر به طور کلی به دو شکل تر و خشک وجود دارد. البته این دو شکل به دسته های دیگری نیز تقسیم می شوند. تفاله خشک به دو صورت پرک و فشنگی وجود دارد و تفاله تر به سه شکل آبدار، دونم و پرسی تولید می گردند. از این رو این محصولات با توجه به نحوه تولید قیمت های متفاوتی میز دارند.

نحوه سفارش تفاله چغندر

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع تفاله چغندر و کاه نیشکر و غذای ماهی  مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است. شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند. شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت و یا کانال تلگرامی با ما در ارتباط باشید. جهت خرید محصولات با تیم فروش ما تماس بگیرید.

 
  تلفن دفتر فروش:
برای تماس با تلفن دفتر فروش کلیک نمایید.
مدیر فروش :
مهندس تندیس
+989166404026
 
دیگر وبسایت ها:
 
www.khorakdamiran,ir
 
www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تیم فروش