خرید ظروف یکبار مصرف

خرید ظروف یکبار مصرف تولید شده از باگاس نیشکر

خرید ظروف یکبار مصرف تولید شده از باگاس نیشکر چگونه است؟ تولید ظروف گیاهی نیشکر طی چه مراحلی انجام می شود؟ ظروف تجزیه پذیر سلولزی را چگوه تهیه کنیم؟

برای دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول و قیمت روز تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

خرید ظروف یکبار مصرف
خرید ظروف یکبار مصرف

تولید ظروف گیاهی نیشکر

بازرگانی یوتابمهر به عنوان اولین تولیدکننده محصولات بر پایه الیاف نیشکر، نه تنها با فعالیت خود پلاستیک بیشتری را وارد طبیعت نمی‌کند و درختی را از بین نمی‌برد، بلکه می‌تواند با تولید محصولات با قابلیت کمپوست‌ پذیری، خاک را برای رشد گیاهان جدید حاصلخیزتر کند. بازرگانی ما به عنوان تولیدکننده ظروف یکبارمصرف قابل کمپوست در کشور تاکنون توانسته است جایگاه خود را به عنوان برند سازگار با حیات کره زمین در میان دوستداران محیط زیست باز کند. نگاه بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده را نیز به خود جلب کند.

ظروف تجزیه پذیر سلولزی

محصولات تجزیه پذیر که از الیاف نیشکر و با جدیدترین فناوری‌ها و بدون استفاده از سلولز چوبی بسازد. در بسیاری موارد می‌تواند جایگزین پلاستیک شود. این محصول می‌تواند گستره‌ای از تولید ظروف بسته‌بندی و یکبار مصرف تا قالب‌های محافظ و گاردهای مورد استفاده در بسته‌بندی لوازم خانگی و صنعتی را تحت پوشش قرار دهد و رویای دنیای بدون زباله را برای نسل‌های آینده رقم بزند.

نحوه سفارش ظروف گیاهی

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع ظروف یکبار مصرف گیاهی و غذای ماهیان و کاه کیسه وکنسانتره  مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند.

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش و خرید ظروف یکبار مصرف گیاهی مرغوب و دیگر نهاده ها به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش:

06142429067

موبایل :

09166404026

09166469640

www.khorakdamiran,ir

www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تیم فروش