خرید سبوس گندم

فروش کاه کیسه با کیفیت و قیمت عالی از خوزستان

فروش کاه کیسه با کیفیت و قیمت عالی از خوزستان چگونه است؟ قیمت عمده کاه کیسه چقدر است؟ کاه گندم کیسه ای را از کجا تهیه کنیم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این محصول با ما همراه باشید.
فروش کاه کیسه
فروش کاه کیسه

قیمت عمده کاه کیسه

شرکت تولیدی بازرگانی یوتابمهر کاه گندم مرغوب و درجه یک را با قیمتی تقریبا برابربا درب کارخانه به فروش می رساند. این محصول با نازلترین قیمت و تضمین کیفیت و ضمانت مرجوع کردن کالا درصورت عدم تایید کیفیت به فروش می رسد . کاه گندم ، جو ، برنج به قیمت عمده در بازرگانی یوتابمهر آماده فروش می باشد.

کاه گندم کیسه ای

این محصول در سطح کشور اکثر دامداری ها این محصول را تهیه می کنند. در زمان برداشت گندم و جو کاه به صورت جداگانه در کیسه 30 یا 50 کیلویی بسته بندی می شود . این بسته ها جهت مصرف در دامداری ها به سراسر کشور عرضه می گردد. این محصول با توجه به نوسانات قیمت دیگر اقلام خوراک ، همچنان با قیمت های مناسب تری خرید و فروش می شود. کیفیت مرغوب و تضمینی از تعهدات ما نسبت به تمامی خریداران ماست .

نحوه سفارش و خرید کاه کیسه

مجموعه بازرگانی یوتابمهر انواع کاه گندم کیسه مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات ما همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده ایم .شرکت ما میتواند این محصولات را بطور عمده و در کمترین زمان و با قیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند. شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت استعلام قیمت کاه  و سفارش انواع نهاده ها و فروش ذرت علوفه ای سیلاژ به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.
  تلفن دفتر فروش:
برای تماس با تلفن دفتر فروش کلیک نمایید.
مدیر فروش :
مهندس تندیس
+989166404026
دیگر وبسایت ها:
www.khorakdamiran,ir
www.oloofeha.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تیم فروش