عرضه یونجه پرسی خشک

عرضه یونجه پرسی خشک با قیمت ارزان بصورت عمده

عرضه یونجه پرسی خشک با قیمت ارزان بصورت عمده توسط بازرگانی یوتابمهر چه زمانی آغاز می شود؟ قیمت یونجه خشک در بازار چقدر است؟ خرید یونجه پرسی ارزان چگونه امکان پذیر است؟ برای دریافت پاسخ سوالات مطرح شده با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

عرضه یونجه پرسی خشک
عرضه یونجه پرسی خشک

قیمت یونجه خشک در بازار

عوامل مختلفی موجب تغییر قیمت روز یونجه خشک در بازار خوراک دام می شود. یکی از مهمترین این عوامل کیفیت محصول است.از دیگر موارد موثر بر روی قیمت روز یونجه خشک هزینه تولید، انبار و نگهداری، دستمزد نیروی انسانی می باشد. با افزایش هزینه های انبار داری و دستمزدهای کارگران مسلما قیمت روز یونجه خشک نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اینکه درصد زیادی از یونجه برگ و گل باشد با یونجه ای که بیشتر آن را چوب تشکیل می دهد هم از لحاظ ارزش غذایی و هم قیمت تفاوت های ایجاد می کند. دارا بودن علف هرز و همچنین یونجه های شته زده نیز از عوامل موثر در کیفیت و قیمت یونجه هستند.

خرید یونجه پرسی ارزان

یکی از خوراک های بسیار با ارزش از نظر غذایی برای دام ها یونجه می باشد. این محصول به صورت های مختلف از جمله یونجه پرسی در بازار موجود می باشد. .خرید این محصول با نازل ترین قیمت سبب ارزان تر شدن فراورده های دامی می شود. بنابراین در نهایت سود بیشتری عاید دامدار گردد. جهت خرید این محصول بدون واسطه و قیمت ارزان از طریق ارتباط با بازرگانی یوتابمهر اقدام به خرید نمایید.

نحوه سفارش انواع یونجه

مجموعه تولیدی – بازرگانی یوتابمهر انواع یونجه خشک مرغوب را به صورت عمده به تمامی نقاط کشور توزیع می کند. با توجه به کیفیت محصولات همواره نظر خریداران عمده را به خود جلب کرده است.شرکت ما میتواند این محصولات رابطور عمده و در کمترین زمان و باقیمت ارزان بدست مصرف کنندگان محترم برساند. شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما موجود در سایت با ما در ارتباط باشید. جهت سفارش انواع یونجه مرغوب ،کاه نرم نیشکر و دیگر نهاده های دامی به کانال تلگرامی ما ملحق شویدویابا تیم فروش ما تماس بگیرید.

تلفن دفتر فروش:

برای تماس با تلفن دفتر فروش کلیک نمایید.

مدیر فروش : مهندس تندیس

+989166404026

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تیم فروش