مراکز پخش عمده ذرت

مراکز پخش عمده ذرت علوفه ای ارزان قیمت بازرگانی یوتابمهر

مراکز پخش عمده ذرت علوفه ای ارزان قیمت بازرگانی یوتابمهر در کجا قرار دارند؟فروش مستقیم ذرت علوفه ای چگونه است؟ قیمت ذرت علوفه فله برداشت امسال چقدر است؟ برای اطلاع دقیق از قیمت روز محصولات و اطلاعات کامل راجع به این محصول تا پایان مطالب مطالعه کنید.

مراکز پخش عمده ذرت
مراکز پخش عمده ذرت

فروش مستقیم ذرت علوفه ای

بازار عرضه ذرت علوفه ای به جهت استفاده زیاد دامداان از این محصول بسیار گسترده و دارای نوسانات قیمت نامتعارفی می باشد.. بازرگانی یوتابمهر بهترین نوع این محصول را به صورت مستقیم به فروش می رساند.علوفه این محصول از نظر مواد گلوسیدی و انرژی زا غنی و از نظر پروتئین فقیر است. به همین علت ذرت علوفه ای را به همراه علوفه های با پروتئین بالا مصرف می کنند. سیلاژ این محصول برای دام های پرواری از بهترین خوراک های موجود در بازار خوراک دام می باشد.

قیمت ذرت علوفه فله

مراکز پخش عمده ذرت علوفه ای بسیار متعددند.ذرت علوفه فله یا بسته بندی یکی از عوامل مهم تفاوت قیمت است. سیلوهای بسته بندی به علت مزایای زیاد نسبت به سیلوهای فله، قاعدتا قیمت بالاتری دارند. عواملی نظیر کپک نداشتن، سالم بودن بسته ها، میزان رطوبت و غیره نیز در قیمت نهایی تاثیر دارند.اکثر کارخانه های معتبر تولید کننده سیلاژ ذرت تمایل دارند تا محصول خود را از طریق بازرگانی یوتابمهر به فروش برسانند.

نحوه سفارش انواع ذرت علوفه

در نمایندگی های ذرت سیلاژ شرکت یوتابمهر نگهداری این محصول کامل علمی و فساد ناپذیر می باشد .جهت خرید مستقیم و بدون واسطه این محصولات از قبیل ذرت دانه و جو روس و تفاله نیشکرگوسفندی و کنسانتره ماهی و یونجه می توانید با تیم فروش شرکت ما ارتباط بگیرید و با دریافت مشاوره از همکارن و نیز دامپزشکان مجرب شرکت بهترین پیشنهاد و ارزان ترین سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین می توانید در صفحه تماس با ما فرم مربوطه را تکمیل کنید تا در اولین فرصت همکارانمان با شما تماس بگیرند و شما را در ثبت سفارشتان یاری نمایند.

تلفن دفتر فروش:

برای تماس تلفن دفتر فروش روی عکس کلیک نمایید.

مدیر فروش :

مهندس تندیس +989166404026

khorakdamiran.com

oloofeha.ir

 

https://utmtco.com/blog/category/grain-export

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با تیم فروش